Home

Meg vagyok lepődve. Betettem a John Carter-t, mondván, hogy mennyire alulértékelt film és mennyire bejött anno, erre azon kaptam magam, hogy unatkozok. Rápillantok a gépre, belépek a facebook-ba, pötyögök valamit, néha-néha azért odanézek a tv képernyőjére. Látvány oké, effektek rendben vannak, akciók is. Mi az, ami félrement? Érdektelennek tartottam. Az a sok hatalmi játszma, a haddelhadd. Miért érdekeljen? Miért gondolták, hogy ezzel a nagyközönség figyelmét felkeltik? Sokszor azt éreztem, hiányzik a “fun”. Hiányzik az, ami mondjuk a régi Star Wars-filmekben megvolt. Hiányzik az a sodró lendületű mesélés. Még így is sokkal jobb film, mint amilyennek anno beállították, de most már látom, hogy talán valami volt a negatív kritikákban is.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

